Primerjalni test: Kia zmaguje tudi z dizlom Auto Bild, 9. novembra 2018


 

Kot so Korejci junija premagali Nemce v nogometu, tako so jih premagali tudi na primerjavi z golfom. Kakšna bolečina je to za Wolfsburžane! In kako težko bi še pred desetimi leti verjeli, da se bo kdaj Kia pomaknila na vrh avtomobilske ponudbe.
 

12.11.2018

Ceed zdaj ponovno nastopa v primerjavi, tokrat z dizelskim motorjem. Nasproti mu stojita francoski peugeot 308 in nemški opel astra. Pa da vidimo tokrat!

Začnimo pri novincu. 4,31 metra meri. Razvili so ga v Nemčiji in sestavili na Slovaškem. Lahko bi torej rekli, da je novi ceed evropski avtomobil, kar se tudi začuti v vožnji. Naš ceed s paketom opreme Fresh EX stane 23.290 evrov, kar pomeni, da je najdražji v primerjavi. Kia že nekaj časa ne velja za poceni znamko. Na kokpitu ne bomo našli visokotehnoloških novosti, ceed ni tablični računalnik na kolesih, a povsod je premišljeno zasnovan, dobro sestavljen in razvit s smislom za uporabnika. Pod zaslonom navigacijskega sistema so tako nameščeni gumbi za hiter izbor radia, navigacije itd. Soliden avtomobil, ki je jasen in enostaven za uporabo. Tukaj sta na mestu še dve kritiki za Kijin štab. Če spredaj sedi visokorasli, mora imeti potnik za njim številko noge največ 34, da lahko stopala še kam spravi. Pogrešamo tudi tridelno deljivi naslon zadnje klopi.

„Kijino podvozje je odobril nekdo, ki ima veliko znanja. Tako dobre zmesi med športnim in udobnim Korejci še niso imeli. “

 

Kako pa se pelje Kia? Resnično, resnično dobro! Dizelski motor sicer slišimo in tudi deluje nekoliko bolj vpadljivo, še posebej od 60 km/h v tretji prestavi. A tega ceedu ne zamerimo, saj vse ostalo resnično prepriča. Podvozje je vrhunsko nastavljeno, saj napake zabriše z mehkobo in natančnostjo, kratke dolgih valih pa ohrani stabilnost in mir. Ob tem pa je še volan zelo natančen. Kakšna kombinacija! In če samo pomislimo, da so nekoč Kie veljale za poceni alternative ... Neverjetno je, kaj vse se lahko spremeni v tako kratkem času.

Kot smo omenili že na začetku tega besedila, Kia že dolgo več ne velja za poceni znamko in to se jasno pozna pri cenah njenih vozil. Da je ceed najdražji v primerjavi, pravzaprav niti ne preseneča pre¬več. Je pa po drugi strani dodatna oprema do-stopnejša kot npr. pri astri. Vendar bo ta po Schwacke najbolje ohranjala vrednost, kar je seveda tudi pomembno. Ne smemo pozabiti na garancijo, ki je tudi pri ceedu sedemletna oz. do 150.000 kilometrov, kar pač na¬stopi prej. Že samo to je lahko vre-dno pribitka pri ceni!

Kii lahko še enkrat čestitamo. Ceed ne zmaguje zaradi odlične garancije, temveč zaradi uravnoteženosti na vseh področjih. Rad se pelje in rad ima svoje potnike.

 

Prijavite se na testno vožnjo.


Nazaj