Na redni servis pravočasno, da brezskrbno ohranite garancijo


 

Servisiranje vozila znotraj predpisanega kilometrskega ali časovnega intervala je nujno zaradi zagotavljanja brezhibnosti vozila, kar zmanjšuje možnost nastanka okvar.

20.9.2019

Kia Motors je nekoliko zaostrila pravila glede rednega servisiranja vozil Kia, po katerih lahko zaradi prekoračitve predpisanega kilometrskega ali časovnega intervala vaše vozilo v določenih primerih izgubi tovarniško garancijo.

Servisiranje vozila znotraj predpisanega kilometrskega ali časovnega intervala ima vrsto razlogov. Pravočasno preverjanje vozila znotraj predpisanega servisnega intervala je nujno zaradi zagotavljanja brezhibnosti vozila kar zmanjšuje možnost nastanka okvar. Pomemben vzrok so tudi novi, strožji emisijski standardi, ki jih vozilo izpolnjuje v kolikor je servisirano znotraj predpisanega servisnega intervala .

Če svojo Kio servisirate redno, je vsaka skrb odveč. Vseeno pa vam svetujemo, da vozilo na redni letni servis naročite že malo prej, vsaj 1.000 km ali 1 mesec pred predpisanim skrajnim rokom. Tako brezskrbno ohranjate garancijo vašega vozila, obenem pa se boste izognili morebitnim vrstam in čakanju na servisu v zadnjih dneh, ko se s servisiranjem že mudi. 

Predpisani intervali za redno servisiranje se pri modelih Kia razlikujejo. Če glede njihove dolžine niste prepričani, vam svetujemo, da kontaktirate svojega pooblaščenega serviserja Kia.

Seznam pooblaščenih serviserjev Kia


Nazaj